woensdag 21 maart 2007

Msn


Hier een verslagje van een chat-communicatie tussen mij en mijn Huguette. "Den buffalo", is de naam die Eliot altijd instelt op de computer thuis. Ja, ja, we lachen wat af.

Inleiding: Ik had een overschotje bij dat ons lekkerbek-Huguette graag zelf had opgegeten. Dat was buiten de waard gerekend. Le Corbeau et le Renard, versie twee.

mark o'gears zegt:
ik stop mijn prakje NU in de microgolf
den buffalo zegt:
ik kom en dan stop je het in MIJN mondje
mark o'gears zegt:
ok
mark o'gears zegt:
drie minuten
den buffalo zegt:
stuite
den buffalo zegt:
ben weg , kleinkes alen
mark o'gears zegt:
den buffalo zegt:
laat het u maar smaken, want 'je bent het waard'
den buffalo zegt:
mark o'gears zegt:
ik eet mijn prakje NU op
mark o'gears zegt:
smek smek
mark o'gears zegt:
knabbel knabbel
mark o'gears zegt:
slik slik
den buffalo zegt:
hondestront, kots, kattepis,
mark o'gears zegt:
weet ge wat ik nu vanplan wa s in te tikken
mark o'gears zegt:
"danke om mij zo een lekker prakje te maken mijne lieveling"
mark o'gears zegt:
maar nu tik ik da ni in he
den buffalo zegt:
tis graag gedaan menne lieveling
den buffalo zegt:
"I forgive you"
den buffalo zegt:
bye
mark o'gears zegt:
gat voetch

Geen opmerkingen: